פרויקט "אור יחד"

זה היה יום גדול ומרגש במיוחד!

ילדי בי"ס יצחק שדה בכפר סבא, ביקרו ונפגשו לביקור גומלין, עם ילדי בית הספר אלזהרא בטירה : ציירו, שיחקו, כתבו, שרו ושמחו יחד.
לכל הספקנים והמיואשים אנו אומרים: הכל אפשרי. שינוי המציאות בידינו!

הילדים הם ההווה, ובעיקר- העתיד. הערכים שהם יספגו, קבלת השונה בדרך הטבעית הפשוטה והזורמת ביותר, זהו המפתח לשינוי החברתי אנושי שיקרה בין כולנו!

לא היה צריך להמציא את הגלגל: היה פשוט צריך להיות מעט יצירתי, עם תשוקה לעשות שינוי ועם המון רצון טוב. וכך, התחברנו לנו, עמותת טוב יחד (ע"ר) לחברת החשמל, לפרויקט מופלא שעובד עם מאות רבות של בתי ספר יסודיים בישראל להבנת נושאי ההתנהלות מול נושא בטיחות החשמל, בפרויקט נתיב האור.

המנכ"ל עוז עזריאלי: "הם עובדים בשיתוף עם מכון יעדים היצירתי/ערכי חינוכי" . מנכ"לית דליה שטנצלר, מנהלת הפרויקט כוכבה ברק: "כל בקשתנו הייתה-בראיה כוללת- לחבר בתי ספר מחברות שונות: ערבים יהודים, חרדים חילונים, יהודים דרוזים, בדואים ואחרים"

הרי בעצם- התשתית של נושא משותף-כבר קיימת, אז צריך רק למצוא מנהלות מקרינות אור כמו פאתינה מטירה ומירב מכ"ס- ולשמוע שההורים שמחים להכרות ולשיתופים, שהמורים מתלהבים לסייע. החיבור הטבעי עם אחלס, מנהיגת נשים בטירה עבד מצוין- והרי לנו מתכון ותמהיל מנצח!

בקרוב נשלח לכם סרטון "חי" של ההתרחשות.

נאמר רק- שזה היה יום חג אמתי.!!!
ואיזה אוכל הכינו האימהות …מתובל כולו בתבליני אהבה… איזה שירים קיבלו את פנינו  ואיזו יצירתיות הפגינו הילדים בעבודה משותפת.

חשוב לציין-שהדבר הוביל לרצון להפגיש בשלב הבא בין ההורים משני הישובים, ואולי נצליח לפתח ידידות ופעילות משותפת בין המשפחות…

האם מישהו עוד נמצא בספיקות- שהפשטות והאנושיות הם המפתח לתקווה חדשה בין כל החברות המגוונות בעם ישראל?
מישהו לא רואה, שהחשמל יכול להדליק לבבות, ושנשמות יכולות לגעת אחת בשנייה-בשיא הפשטות? מקטן ועד גדלן?

כתבו לנו – ואולי יש לכם הצעות נוספות, שנוגעות בלב, בפשטותן ובאנושיות לחבר ולשתף את מגוון החברות בישראל… נשמח!

על שנת האחדות עליה הכריז משרד החינוך, נרצה להוסיף- שזו רק תחילת הדרך! אנו רוצים חיים ארוכים של הכרות, שכנות טובה, כבוד בין כולם כדי שנוכל לחיות באמת טוב יחד!!! www.tovyahad.org

בואו לגלות עוד