מה מונע מאיתנו להיות בריאים, מאושרים ומסופקים?

כולנו רוצים להיות בריאים מאושרים ומסופקים. אז מה בעצם מונע מאיתנו לחיות ככה?

מאת: חנה אור

אנחנו מתקשים להשתחרר מדפוסים, אמונות שונות על עצמינו ואחרים ומוצפים במחשבות שגורמות לנו למצוא את עצמינו שוב ושוב באותם מצבים מטרידים הגורמים לנו לחוות חוסר סיפוק תמידי.

ברמת הגוף- קצב החיים בעולם המערבי לא מאפשר לנו להרגיש שאנחנו באמת דואגים ומטפלים כראוי בגוף ובנפש שלנו כפי שהיינו רוצים, דבר שמביא לבעיות בריאותיות, חוסר אנרגיה, אי שקט, מחושים ותחושת חוסר נוחות בגוף.

השילוב של אורח חיים נכון, המותאם לכל אדם לפי טבעו וסגנון חייו בצורה ייחודית, עצירה והרבה נשימה נשימות מעגליות (לידה מחדש) יד ביד עם עבודה עצמית וחיבור אל מקורות העוצמה של תת המודע, מאפשרים את רגע התפנית.

מתוך הבנה מלאה של צרכי הגוף והנפש, אנו יכולים לקחת אחריות, להגשים את עצמינו בכל הרבדים בקלות ובטבעיות. כאשר אנחנו בזרימה מתמדת עם הטבע והבריאה, ישותנו מתמלאת אנרגיה ואנו חווים בריאות, סיפק, אהבה ושמחת חיים.

בהיותנו קשובים לעצמנו ולסביבתנו אנו לומדים להכיר את דפוסי ההתנהגות שלנו ,את הנטייה שלנו לחזור על אותם ההרגלים והדפוסים, וכך למצוא את עצמנו באותם מצבים של עייפות, אכזבה, תסכול רוגז, חסרי סבלנות, התחשבנויות קטנות ,חסרי אנרגיה ולפעמים אף תוקפנות וכו'…

ואז אנחנו שואלים את עצמנו איך לא ידעתי 'לקרוא את מפת החיים ?' 'לא הקשבתי ללב', 'החמצתי המון…' ועוד כהנה רגשות אשם ומבוכה.

קשה לנו להשתחרר מאמונות על עצמנו ועל סביבתנו, עדיין לא למדנו ולא הצלחנו לסלוח ,לאסוף את השברים, ליצור אופק חדש להתחבר לעוצמה החבויה בנשמתנו וביקום הסובב אותנו.

על ידי שימוש במקורות ובעוצמות הזמינים לנו ונמצאים בתת המודע שלנו ובמארג האנרגיה הקוסמית העוטפת אותנו – נזהה את הדפוסים ואת הרווח המשני שבהם,נשחרר אותם, נעצים את המודעות ונביא רגיעה, שקט וקלילות לחיי היום יום.

כך נחשוף ונפתח את הדיאלוג האמיתי עם נשמתנו, נשקיט את האגו שמנהל אותנו (לא תמיד בתבונה רבה) וכך נסלול אט אט את הדרך לחיים בריאים ומאושרים.

כך נדע לעזור לעצמנו בהתחדשות אנרגטית ולידה מחדש.

 

חנה אור, ממייסדות העמותה, היא מטפלת רוחנית ומדריכת קבוצות

בואו לגלות עוד