אהבה לאין סוף

סינגל זה הינו מתוך פרוייקט רחב שמהותו נתינה מכל הלב, תוך הפצה רחבה של הטוב והאהבה, ולמען העצמת מהותו הפנימית של כל אדם. כמו גם פתיחת הלב אל כל השפע הפנימי והחיצוני שקיים. לשם כך הפקנו סינגל (שיר) שמבוצע כדואט בין גבר לאישה, המבוסס על קשר אהבה אמיתי ומיוחד ועל הדיאלוג המקורי שהיה בין בני הזוג, ומהותו אהבה ונתינה טהורות שאינן תלויות בדבר.

מאת נירית בראלי – "חוכמת הלב"

שם השיר – אהבה לאין סוף.

 הזמר חסדאי אליעזר הינו ראש מועצת אלפי מנשה, והזמרת אילנה נולמן מנהלת את 'התיכון הישראלי למדעים ולאמנויות' בירושלים. חסדאי, אוהב זמר מושבע, התגייס לטובת הפרוייקט ושר את השיר בשמחה ובאהבה. אילנה בעברה היתה זמרת בתזמורת צה"ל ואף המשיכה עוד כמה שנים כזמרת מקצועית, אך לאחר מכן פנתה לאהבה נוספת שלה – החינוך. לאורך כל השנים המשיכה לשיר להנאתה בהזדמנויות שונות ואף הקליטה שירים שהלחינה (ברובם לא יצאו להשמעה ברדיו).

הזמרים המבצעים את השיר, התנדבו לעשות כן, בין היתר היות שגם בעשייתם היום-יומית הם מתנהלים מאהבה, העצמה ועזרה לזולת, וגם אחרי שעברו בהנחיתי את סדנת "מהות החיים" -עשייה מבורכת בארץ שיצרה הגב' שרי אריסון – הם חוו מנקודת מבט חדשה כיצד יכולות לשנות עוצמות אנרגטיות של נתינה ואהבה עולם ומלואו.

כדי שהשיר ישפיע בטובו ואהבתו – מעבר ללחן, למילים ולעיבוד המוסיקלי המיוחדים והקסומים – הוספנו (בזמן ההקלטה וימשך אל כל הימים שעוד יבואו) אלמנטים אנרגטיים שונים הנשלחים לכל אדם שמאזין וחווה את השיר. דוגמא לאלמנט אנרגטי אפשר לראות על גב עטיפת הסינגל – זהו מסר אנרגטי פעיל הקרוי "שפת האור" (המסר תורגם מ'שפת האור' לעברית וכתוב בתחתית העטיפה).

התאריך (ערב ל"ג בעומר) בו יוצא הסינגל לרדיו והמדיה השונים, אינו מקרי. זמן זה כידוע מיוחד ואף מומלץ להיות בו בשמחה/הילולה (כמו גם לקיים חתונות) – וכל זאת כיוון שאנרגיה של אהבה טהורה מוקרנת על העולם ביום זה (כמו אותה אנרגיה שתרד כשבועיים וחצי אח"כ בחג השבועות – חג מתן תורה). זהו 'חלון הזדמנויות' שנפתח בתוך ימי ספירת העומר, ומי שמודע לכך יכול להתעצם ולפתוח עצמו לקבלת האנרגיה האלוהית הטהורה – שפותחת לבבות ומאירה את ההוויה העמוקה שבנו. מכאן שאנרגיה זו תומכת ומעצימה את מה שהשיר מבקש ליצור ולהעצים בלבבות האנשים.

וכמו ההקדשה שכתובה על עטיפת הדיסק; "מוקדש לכל הניצוצות שנדלקים בלבבות", כך תקוותי שתתמכו בעשייה מבורכת זו, שבאה כנתינה מעומק הלב, ותאפשרו דרך השמעת השיר מעל גלי האתר, 'לפזר את אבקת הקסם' ולהדליק את האהבה בלבבות.

מברכת אותך באהבה ואור גדול בלבבך.

בואו לגלות עוד